Terhebat :)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatu :)
If you want to talk about me behind my back, go ahead. See if I care. Because that just shows how weak you really are. Love me or hate me, God has my back. Im not pretty & Im not ugly to. Still thank to God. Proud to be a Muslim & believe in Allah :)

Istiadat konvokesyen Universiti Selangor

Assalamualaikum :)


Lamanya la aku tak update blog . Busy memanjang la katakan . Rasa da macam ahli politik pulak aku punya busy ni , mengempen sana mengempen sini , menipu sana menipu sini . Aikkk . Haha

Lupa nak habaq mai , aku dah konvo . 9 March 2013 hari tu . Lama dah pun tapi baru nak cite .

Eh ni pun lupa juga nak bagi tau . Haaaa aku dah kerja tempat baru tau , tempat kerja lama aku dah berhenti .  Haha , sekarang aku jadi account assistant pula . Kerja baru ni tempat dia dekat sikit . Saving sikit minyak :) Ngeee

Masa pergi ambil baju tu kan , aku tak reti nak pakai baju konvo tu , maklum laaa orang first time grade la .

Masa konvo tu atok aku dari kampung pun datang . Alhamdulillah . . Terharu la jugak . Sekarang , aku dah jadi cucu pertama grade masuk universiti . Harap cucu atok yang lain follow la .

Aku ni nak kata pandai sangat tu tak da la tapi azam aku dari kecil untuk pecah kan rekod terhasil la . Akhirnya aku boleh buktikan kat orang lain yang mak abah bukan la dapat anak yang bodoh macam semua orang fikir . Haihhh sebak la pula bila terkenang kan sejarah hidup .

Ok la , siapa pelajar Unisel yang tak reti pakai baju konvo ni nanti tengok gambor ni ya . Belajar dari sini . Babai :D