Terhebat :)

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatu :)
If you want to talk about me behind my back, go ahead. See if I care. Because that just shows how weak you really are. Love me or hate me, God has my back. Im not pretty & Im not ugly to. Still thank to God. Proud to be a Muslim & believe in Allah :)

2013 .

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarokatu :)
Lamaaaaaaaanyaaaaaaaa aku tak update blogggg . .
Dah setahun dah tak update , nampak over ? haha .
Sekarang ni aku dah tak jadi student cam dulu .
Aku dah tak payah fikir rumah bersepah , dapur bersepah , buat assignment sorang walaupun berkumpulan ke hape hape jadah pun la . .

Last masa aku kat Unisel adalah hari yang paling best .
Aku dengan kawan kawan aku keluar makan sesama .
Ahhhhh rindu la pulak walaupun kengkadang menyakitkan hati .
Haha
Biasa la tu ? siapa lagi nak menyusahkan kawan kalau bukan kawan :D

Boyfriend ? haaa masa akhir kat Unisel tu best sangat .
Kitorang makan kek sesama :)
Aku hadiah kan dia barang sikit .
Tak tau la dia suka ke tak kan ?
Tapi best la masa tu .

Aaaa tahun 2013 .
Aku dah jadi pekerja sepenuh masa .
Aku kerja kat Manjalara sebagai Property Officer .
Korang rasa tak bercanggah gila kehidupan aku ?
Belajar akaun kerjanya ? ?
Hahahahahha .
Aku pun tak faham juga

Tak pa la 
Aku terima je la , seminggu lepas final exam . .
Aku dah masuk kerja .
Mak datuk nenek tokngahh oiii .
Banyak gila kerjanya 
Dah la manual 
Komputer pun tak da .
KELAKAR KAN ? ?
Haihh tak pa la , asalkan halal kerja aku .

Berkata tentang Azam ?
Azam aku tahun lepas dah tercapai .
Iaitu mendapat pointer yang baik semasa sem panjang .
Alhamdulillah , usaha itu menjadi .

Azam tahun ni . . 
Nak kumpul duit , tak nak boros boros :)
Hahaha
Berapa banyak tu ada la . .
Rahsia .
Hahaha

Ok la , penat la . . 
Bababababababbabai . .
Assalamualaikum :)





P/S : Cantikkan inai kat tangan dia ? Nak jugakkkkk . Hahaha .
         Eh lagu blog aku baru ni best kan ? *ulang 1028 juta kali .
        ( Selalu nya kalau orang tu suka sesuatu lagu ada sebab , sebab sebabnya titttttttttt ) *rahsia :D